

Zewnętrzna infolinia firmowa w ICC to rozwiązanie dla wszystkich firm, którym zależy na doskonałej jakości obsługi klienta osiąganej przy wykorzystaniu nowoczesnych systemów IT. Poprawiamy jakość obsługi Twoich klientów gwarantując im bezproblemowe połączenie telefoniczne z Twoją firmą, kierowanie połączeń bezpośrednio do właściwych działów przy zachowaniu obecnego numeru telefonu, lub dedykowanej infolinii.










Jak większość firm na rynku nie dajemy Ci tylko gotowego rozwiązania IT. Infolinia firmowa w ICC to świetnie wyszkolony zespół konsultantów, którzy stanowią zewnętrzny dział obsługi klienta. Nie musisz już więcej martwić się o urlopy pracowników czy zwolnienia lekarskie, a także wiązać się na stałe z pracownikami, których musisz szkolić i sprawdzać jakość ich pracy. W ICC dostajesz to wszystko w ramach współpracy z pełnym 100 % odsłuchem wszystkich rozmów naszych konsultantów i stałą kontrolą nad jakością ich pracy.







Nasi agenci służą swoją pomocą w zakresie : bieżącej obsługi sekretariatu, umawiania spotkań, przyjmowania zamówień, przyjmowania reklamacji i help desku. Wszystkie te działania pomogą Ci również zoptymalizować koszty prowadzenia działalności, zwiększenia sprzedaży i przywiązania klientów do Twojej marki.











Zewnętrzna infolinia firmowa w ICC to rozwiązanie dla wszystkich firm, którym zależy na doskonałej jakości obsługi klienta osiąganej przy wykorzystaniu nowoczesnych systemów IT. Poprawiamy jakość obsługi Twoich klientów gwarantując im bezproblemowe połączenie telefoniczne z Twoją firmą, kierowanie połączeń bezpośrednio do właściwych działów przy zachowaniu obecnego numeru telefonu, lub dedykowanej infolinii.




Jak większość firm na rynku nie dajemy Ci tylko gotowego rozwiązania IT. Infolinia firmowa w ICC to świetnie wyszkolony zespół konsultantów, którzy stanowią zewnętrzny dział obsługi klienta. Nie musisz już więcej martwić się o urlopy pracowników czy zwolnienia lekarskie, a także wiązać się na stałe z pracownikami, których musisz szkolić i sprawdzać jakość ich pracy. W ICC dostajesz to wszystko w ramach współpracy z pełnym 100 % odsłuchem wszystkich rozmów naszych konsultantów i stałą kontrolą nad jakością ich pracy.



Nasi agenci służą swoją pomocą w zakresie : bieżącej obsługi sekretariatu, umawiania spotkań, przyjmowania zamówień, przyjmowania reklamacji i help desku. Wszystkie te działania pomogą Ci również zoptymalizować koszty prowadzenia działalności, zwiększenia sprzedaży i przywiązania klientów do Twojej marki.










